Dark

Members
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

About Dark

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/16/93

Profile Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Skype
    OC_Lewis

Gaming Networks

  • RuneScape
    LewisBatohie
  • Xbox GT
    OC Lewis
  1. i dont know why but woodcutting was sooo mush maybe because it was my first 99 but still..... and alot of youtube i think i have 99 in that too =P
  2. i miss the old whips i mean ya they looked like sausages but still =P
  3. slayer its the only black skill cape in the game its a bad ass cape
  4. ya the Ge its where its at =P i have the 99 GE standing cape >.<
  5. get a xp lamp and get it in PvP funny as hell run up to someone and ask to fight say pot and lvl it friend got wc like that lol
  6. what games did you play?
  7. well my first love was a sega genesis. wow feels like forever ago sitting on my mom and dad's bed playing the first mortal kombat in my whitey tighties... lol wow not much has changed.. well now i wear boxers cuz i r a big boy. lol but let me know i think it well be kool to hear some stories
  8. lol well im a halo fan boy im not going to lie. i loved the beta soooo much cant w8 =P
  9. i got to say i still love halo 3 i dont know if it will ever get old... lol well till reach comes out =P haha
  10. ya gratz on 70 and i hear speeds up at 80 so GL
  11. my 99 GE standing gear ''over 22m xp in that skill'' =P
  12. slayer all the way. its got to be the best looking cape in the game but the emote is sooooo faillllllll sucks =/ ya wc is a gr8 skill its first to be made fun of but ya pop on the TV and wc all day
  13. to bad ''the man'' didnt let me keep it
  14. i got a vid of my friend doing that glitch boner glitch got to love this one